Viieteistkümne Hispaanias

Täna olen hakkanud tegeleda enda ülesannetega, Minu ylesanne oli paigaldada CentoOS 7(server) ja teha pärast sellest uuendus 8 versioonil ja uuedada kõik tarkvara mis oli paigaldanud Serverile peale. Oli vaja allalaadida VBox aga tuli probleem, et minu Ubuntu versioon on liiga vana uue VBox jaoks. Nagu öeldakse enne system update on vaja teha backup. Nii et hakkasin tegema endale system backup. Esimene mis ma olen proovinud oli sisseehitatud Ubuntu(Ubuntu versioon 20.04) backup programm panin seda tööle aga tuli selline vastus:


Ei saanud lõpuni aru mis sellega on aga nagu sain aru see programm 'not supported'.


Uurisin kuidas teha seda teist moodi. Esimene kord mul oli huvi teha seda backup läbi 'rclone to cloud storage' ning Google Drive aga mul ei õnnestunud. Ma põhimõtteliselt sain seda korda, sain Google API tööle, tegin seal projekt ja pannin enda terminale kõik vajalikud ID, et saaks seda ühendada, mul tuli veebileht, et kõik on ok, aga pärast ma ikka ei saanud aru mis teha. 


See on interface mis seal oli:




Küsisin enda ülemusel kas tal on usb pulka, kuhu ma saan panna backup. Ta leidis ja ma hakkasin sellega tegeleda. Tuli probleem:

cp: cannot create directory '/media/qualigy1/Ventoy/backup_ubuntu/home/dcastro/Nextcloud/02_xesmar/02_Personalizacion/06_Redondela/app/iPhone 6.5" 1242x2688': Invalid argument, see on kõikide kaustega

Olen juba andud permissions sudo chmod -R 755 /home/, ei töötanud. Vaatasin läbi kõik folder-id ja kõik on exists.

Tegelikult ei saanud aru miks ei töötanud aga lõppuks tuli seda, et see pulk ei ole piisavalt suurus ning seda ei saa kasutada, nii kui nii.



Lõpuks tegin system update backup-ta ja sain kõik korda. See oli risky aga mis teha:


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teine päev Hispaanias

kahekümne viies päev Hispaanias

kahekümne neljas päev Hispaanias