kahekümne neljas päev Hispaanias

 Täna oli viimane päev Hispaanias ning meie praktika hakkab vaikselt lõppema. See oli väga tore aeg. Mulle täitsa meeldis siit olla ja inimesed Hispaanias on nii toredad.

Nu tegelt päev oli suht mõnus, ärkasime üles panime kõik asjad kokku, kohvrid jne. Mõtlesin tõmban viimane klaas teega aga kurat, ma kogemata löösin lauda jalaga ja see klaas kukkus põranda peale ja läks katki, nii et meil võttis aega ka seda natukene korda teha, prahi eemaldamine jne. Läksime rongile ja saime Vigosse. Mõnus koht aga kahjuks ei ole jõudnud seal normalseks jalutada.

Selline vaade meil oli seal: 


Pärast saime bussiga Portosse, vot seal oli juba движ малина!


Meie eesmärk Martiniga oli minna okeanisse ujuma ja kui me jõudsime kohale me kohe läksime sinna.  


 


Olime väga kaua kõndidnud läbi selliseid tänavaid. ja lõppuks jõudsime kohale:

 



 Seal oli väga äge need lained ja liiv oli väga mõnus. Kõige parem asi mis seal oli on lained need oli väga suur ja tugevad, et väga meeldis seal ujuda.

Vot siit hakkab minu kõige hullem asi selles reisis. Me otsustasime Martinitega minna süüa kuskile sellepärast kõht oli tühi. Nii et leidsime mingi pub kus oli kebab ja tellisime seda. 

Esimene asi mis juba mul ei meeldinud see, et kebab oli väga kaua aega teinud, mingi 20 minti me olime oodanud aga tegelt kebab oli väga hea aga kartul mis oli veel lisaks pandud. Oi Oi Oi ma selle kartuli omaniku Oi Oi Oi kui näen teda annan peksa. Pärast me läksime koju tagasi ja läksime magama aga mul oli selline halb enesetunne. Pärast sain aru miks, nii, et ühesõnaga ma sain toidumürgistus selle kartulist mis oli lisaks andud meile kebabi jaoks. Väga ebameeldiv kogemus.

 

 




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teine päev Hispaanias

kahekümne viies päev Hispaanias