kahekümne viies päev Hispaanias

 Hommikul hakkasime minema kodu poole. Sellepärast, et mul oli toidumürgistus mul oli väga halb  enesetunne ja mul isegi ei olnud jõudu seista, mul oli seal lihtsalt soovitus kuskille lamada ja ei ärka kunagi. Aga lõppuks saime koju ja tegelt, mulle väga meeldis see praktika, see andis mulle ainult hea kogemusi ja oskusi, ma olen väga palju õppinud nagu IT asju kui ka elu asjud ka näiteks elamine üksinda jne. Mul väga meeldis seal aega veeta ja naudida. See oli minu kõige suurem kogemus eluni ja see oli väga mõnus!!


Nii, et jõudsime koju saame ju natukene kaineks olla väga hästi. Tulin eestisse ja sain kohe selle eesti lõhna tunda, nu väga meeldib. vse

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teine päev Hispaanias

kahekümne neljas päev Hispaanias