kahekümne kolmas päev Hispaanias

Täna otsustasin minna Marcosse juurde, et saada see proxmox korralikult tööle muidu ma ei ole väga palju teadnud selle kohta ja ma ei oska mõned vajalikud asjad ära teha nii, et tuleb ära teha sellepärast aeg juba hakkab vaikselt lõppema.

 

Täna otsustasime koos Marcosega muuta partitsiooni vg-data zfs-iks, sest see on tõhusam ja kasulikum. Seega on probleemiks see, et me peame rocky masinaid uuesti installima, et neid zfs partitsioonile paigaldada.
Siin tuleb probleem, sest meil ei ole õigust partitsiooni muuta, sest
riistvaralise RAID-kontrolleriga, mis oli juba eelnevalt paigaldatud.

Nii et me otsustasime proovida:
1 - peatada kõik teenused
2 - Liigutage kõik /var/lib/vz faili /var/lib/vzbackup.
 - Umount /var/lib/vz
 - kustutada kõik lvs, gvs ja pvs
  - hävitada /dev/md5

ja nende sammudega juhtub jama! Ma olen hakanud tegema samme nii, et ma peatasin kettad, kuid ei kustutanud neid, ja ma unustasin ühe asja seal, nii et me otsustasime neid uuesti käivitada ja minna eelmise sammu, kuid me arvasime, et on hea mõte teha seda kiiremini, et teha süsteemi taaskäivitamine ja praegu proxmox ei leia boot faili, et käivitada normaalselt.
Me lahendasime probleemi edukalt. Tegime uued partitsioonid ja saime zsf draivi tööle.

Lõppuks saime tööle ja ma installisin pärast kõik vajalikud programmid ja OS.

Õhtul läksime baari ka, et üldiselt öelda headaega ja rääkisime omavahel viimase korda. Seal oli need inimesed kes oli esimesel päeval:





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teine päev Hispaanias

kahekümne viies päev Hispaanias

Üheksakümnendate päev Hispaanias