Üheksakümnendate päev Hispaanias

Täna otsustasin minna A Coruna-sse. Meeldis väga, suur linn, Herkuless torn ja okeaan. Ilm ei olnud nii hea kahjuks sajas vihma aga mul ei seganud seda ma ei ole ju suhkrist tehtud. Jalutasin seal väga palju ja olen näinud väga hea vaadeid. Veel plaanis minna Vigo-sse, see on veel üks suur linn lähedal. Äkki lähen teisipäevaks sinna. Ma ei oska seda nii hea sõnadega seletada aga see oli väga äge need mäed ja see torn, vägev.





See koht kus see pink oli mul meeldis väga!




Kui ma hakkasin kodu pole liikuma, siis sain rongis rääkida juttu vana meestega, kes tuli siia Hispaaniasse 5 aastat tagasi ja tuli siia Argentinast. Nii, et rääkisin temaga juttu ja ei ole isegi näinud, et sõitsin mööda enda peatuse. Nii, et sain veel Pontevedrasse minna. See vana mees rääkis töötajatega selles rongis ja ma sain tasuta pilet tagasi. Väga head ja toredad inimesed on Hispaanias.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teine päev Hispaanias

kahekümne viies päev Hispaanias

kahekümne neljas päev Hispaanias