Teine päev Hispaanias

Tänaseks oli tutvumise päev kus minu ülemuse(nimi on Pablo) rääkis mulle millega ta tegeleb ja mis ülesanded ta võiks mulle anda. Oli ta räägitud "Ionic Framework" kohta, nii et see on app mis aitab veebiarendajatel luua juhtivaid platvormideüleseid mobiilirakendusi ja progressiivseid veebirakendusi ning (PWAs).

Oli räägitud ka mis ta kasutab front end-i jaoks nii et see on: Java, HTML, ja back end: JS(typescript) jne

Tänaseks ülesanne oli selline, protsessori kuuler oli 6000RPM kogu aeg nii et tegin seda korda ja vahetasin termo pastat igaks juhuks ja tegelt see oli hea mõtte. Olen ka tegelenud "root" kasutajaga, sellega oli nii, et Pablo ei ole mäletanud parooli ja põhimõtteliselt sa ei saa midagi arvutisse alla laadida, probleem oli nii et oli välja lülitatud zsh shell aga ma panin lihtsalt vaikimisi bin bash shell ja sain kõik korda.


Nii palju oli:




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

kahekümne viies päev Hispaanias