Üheteistkümnes päev Hispaanias

 Olime täna tegelenud serveritega. Sain väga palju teada kuidas ühendada iscsi disk, mis on LXC containers ja mis on jenkins packages. Ma olen seda viimast  paigaldanud linux serverile koos Apache-ga nii, et seda ei oleks localhost-iks vaid oleks nende domeenil. Aga seal oli probleemid, näiteks, et saada tööle jenkins sul on vaja tõmmata "java packages 17 version". Mina olin tõmmanud 18 version ja mul midagi ei töötanud, see oli päris jama sellepärast umbes 15 min ma ei üldsegi aru saanud miks see ei töötanud. Pärast Marco mulle seletas, et see on sellepärast, et ma panin vale java versioon. Aga see ei oli nii lihtne pärast parandada. Oli nii, et see asi mis ma allalaadisin muutis config fail, aga ma ei ole seda teadnud alguseks ja ma ei oli aru saanud miks kui ma tõmbasin juba 17 versioon ära ja teine kustutasin, miks see ei tööta. Lõpuks sain korda ja pärast proovisime ühendada iscsi disk. Täna seda ei ole õnnestunud, tuli mingi probleem mida me ei otsustanud lahendada, kuna see oli minu viimane päev koolis ma ei saanudki seda tööle.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Teine päev Hispaanias

kahekümne viies päev Hispaanias